登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

香草味可乐

不做沿途风景的观光客,只做自己生命里的旅行者。微博:可乐_pocheng

 
 
 

日志

 
 
关于我

走得最急的,都是最美的风景,伤得最深的,也总是那些最真的感情。 记住该记住的,忘记该忘记的。改变能改变的,接受不能改变的. 人生短短几十年,不要给自己留下了什么遗憾,想笑就笑,想哭就哭,该爱的时候就去爱,无谓压抑自己。 如果你也是旅行者,热爱大自然加微博:可乐_pocheng,一起分享吧.

开波啦!!Let's party!  

2010-06-12 21:20:10|  分类: 我的生活小记 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

四年一次又黎啦,举世欢腾的日子,酒吧好快就坐满左人了,

相信未来两个月都会系禁热闹既气氛~~yes!

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

朋友齐聚,可惜有D PP影得吾好就吾摆上黎了。

 

 

黎上Q既小坐同学!距好忙感搞紧台脑,我好奇伸个头及下距搞紧乜,原来系度偷菜,晕!下次吾好啦!

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

一同到黎既仲有吾饮得酒既楚云,

黎陪睇既当当,

食左一只虾就过敏过到七彩既肥Joe,(他发誓真系一只)

仲有激到我扎扎跳既好坚既坚哥,

另外一位吾记得问点称呼既朋友,哈哈,有机会再补番!

当然仲有劲饮得又劲玩得既高佬!多谢你既劲大块朱古力!!

 

 

离开波仲有小小时间

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

热下身先,当然就系玩我部G11啦!

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

酒吧一角

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

 

 

开波啦!天波啦!历史性一刻当然要影低距啦!

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

赛前我真系睇好墨西哥架!

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

唱完歌,开party~~~

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

一到紧张时刻个个都望到实晒,顶,又中柱!

我地都已经好紧张下,点知楼上南非果D仲紧张,差D没将地板踩穿个窿开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

我地系下边大叫“楼上果D冷静D啊!要塌啦。”“冷静D啊~~~”

点知我一个吾觉意去左个WC,一出黎墨西哥就入左个波了,呵呵,个个都叫我再去多转,痴线!

 

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

 

点都好啦,四年一度既盛事,就算关吾关心赛事既都借机开心下啦!!!

人生有几个十年?!

 

开波啦!!Lets party! - 香草味可乐 - 香草味可乐

  评论这张
 
阅读(369)| 评论(37)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018