登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

香草味可乐

不做沿途风景的观光客,只做自己生命里的旅行者。微博:可乐_pocheng

 
 
 

日志

 
 
关于我

走得最急的,都是最美的风景,伤得最深的,也总是那些最真的感情。 记住该记住的,忘记该忘记的。改变能改变的,接受不能改变的. 人生短短几十年,不要给自己留下了什么遗憾,想笑就笑,想哭就哭,该爱的时候就去爱,无谓压抑自己。 如果你也是旅行者,热爱大自然加微博:可乐_pocheng,一起分享吧.

Relax trip-HK  

2008-10-31 10:09:46|  分类: 短途旅行 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

上星期心情奇down,发觉自己根本没办法冷静落黎

于是就决定天一亮向HK出发,纯粹比自己relax一下

四点几就眼光光望天光

今次系坐火车过去,再转铁

一早去当然就去大快活食返个早餐先啦,未先饿扁左都吾知咩事啊

哩份早餐西利啊,根本两个我都食吾晒啊,要大胃王先搞得距掂啊!!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

话明系无目的,以下大家会见到好多无聊的photo

一个完全未训醒个样,无计啦,成晚眼光光望天光,差吾多喇~~

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

两个失眠既女人

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

同一班车,系我回程既时候big到傻左

而家就得小猫三几只,早啊嘛

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

落左铁,个肚有D咕咕~~~声添,见到有7仔就随手执个包食啦

点知“随手”就执左个豆沙包了,吾通真系日有所思夜有所梦

PS:本人吾中意食“豆沙包”

PS: betty话哩个叫“叮当包”~~汗

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

记低哩个发傻的一刻,可乐+豆沙包

HK既地铁沿线铺头比我地做得好,无论装修,产品都好新好潮

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

一睇哩个就知我去左边啦,无计啦,目的就系想“吓”醒自己

但从我入公园到走果刻,“鬼影”都吾多只

吓吾死,不过累S左~~哈哈!!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

都吾知我边度黎既勇气,居然去哩种party,比着以前真系打死都吾黎啊

再次证明果时我系头脑发热,完全丧失思考能力~~~

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

到此一游,纪念下~~~

个太阳劲晒啊,出游既好日子啊

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

如果夜场就一定好feel了,经过人眼计算一下,夜场既人数比早场大概多一半,

我系指young man,因为早上劲多旅行团

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

天气都系ok,阳光普照啊

连续两日天气都好好

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Betty chu小姐就系玩左哩个矿山车之后,证实不治的

马上退下火线,之后的机动游戏将会系我一个人包揽晒

哩度个跳楼机ok啊,好玩过深圳果个多多声

下次黎一定要玩多几次啊,一次边够皮啊~~~~

排队就吾使好耐,十来分钟就到了,因为好少叔叔阿姨玩,如果中意可以玩多几次添!!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

白骨精啊

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

 小朋友,镜头系果边啊

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

kiss~

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

中午食完野之后,就转战海洋馆了,

其实绝大部分海洋生物系广州都有,而且我觉得广州海洋馆仲好过HK哩个

除左哩个以水母为主题既水母馆觉得几得意~~

随着灯光既转换,各种吾同种类的水母系水中展露出优雅的形态,几特别

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

摊位游戏人气就认真嘛嘛了

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

上年万圣节无乜搞作,去左CK被鬼吓

下个月就系圣诞节了,吾知可吾可以收到礼物哩??嘻嘻~~~

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

周围都一堆堆骨,问你晚黑敢吾敢黎!!!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

过山罗~~~哩个时候好舒服

可以望下远处既深水湾,避风塘

如果我都可以有一个避风塘就好了,出面大风大雨既时候可以有个遮挡既地方

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

有钱人的玩意,开游艇出海玩

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

同小朋友争野玩,哈哈~~

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

点解次次都无得骑白马!!!上次去云南又系,今次又系~~~

吾通已经注定我与白马无缘??

不过一样玩得好开心既我,暂时忘记左失眠既事

睇我个样几入神就知啦,一定林紧D衰野!!!!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

早场¥208,十点到六点

夜场好似¥180左右,六点至12点

大概记得!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

玩到尽啊,六点钟先离开park,系车度我同betty都已经晕睡左了

到终点站先知睡,哈哈,认真好训

我净觉得个头时不时摆黎摆去,但依然没影响我睡眠,嘻嘻

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

返到酒店了,拿拿声打开电视头下先,准备等阵再战佐敦啊Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

betty:吾好训啦,出街啦~~~

me:  训阵添啦,同jay玩紧跳楼机啊!!

betty: ......(无语)

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

betty:  仲吾醒,唯有出绝招啦~~~

me:     喂喂喂,痛啊,醒啦!!!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

我地酒店街口就系吉野家了,就脚既关系,我地就决定试下哩间啦

我要左个五号餐,吾记得叫咩名了,睇图

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

份量都ok,可以免强接受,对于要求高品质的人建议吾好试了

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

返酒店之前系7仔买左D野返去食,

点知又发傻买左虾条

PS: 本人吾中意食虾条!!!!

=======================================================================================

认真好训,到左十一点先知醒

准备逛下朗豪坊,原本林住睇下有咩新电影,结果系“无”既

感就医下个肚先再算啦

M记,选左两个系GZ没机会食既包包

成间M记都系红色为主,食欲大增啊

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

约埋casandra出黎,好耐无见啦,真系挂死人啊

时间都吾够用,两个钟又点够比两个三年未见过面既人倾啊

24个钟就差吾多

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

Dra: 祝你同alvin幸福快乐!下次黎果时距一定要带我去食甜品啊

i will miss u everyday!

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

================================================================================================================================================================================

返屋K lu~~~

火车太闷ing~~~

落车之后继续我未完的行程~~~

Relax trip-HK - 香草味可乐 - 香草味可乐

我做左一次蠢事,就系粒声吾出就离开左广州

当时心情的确系好差,亦都好委屈,两只眼哭到肿

吾想讲野,吾想沟通,想一个人对住个海发呆

海,我净系识得去HK,就系感简单

就算有咩事都好,我应承Nei下次一定同埋你去,嘻~~~

通过哩两日,我林左好多,

亦都知道Nei哩两日好担心,sorry!

but: 鬼叫Nei成日吾记得应承我既野啊,边个都会吾开心啦!

  评论这张
 
阅读(442)| 评论(8)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018