登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

香草味可乐

不做沿途风景的观光客,只做自己生命里的旅行者。微博:可乐_pocheng

 
 
 

日志

 
 
关于我

走得最急的,都是最美的风景,伤得最深的,也总是那些最真的感情。 记住该记住的,忘记该忘记的。改变能改变的,接受不能改变的. 人生短短几十年,不要给自己留下了什么遗憾,想笑就笑,想哭就哭,该爱的时候就去爱,无谓压抑自己。 如果你也是旅行者,热爱大自然加微博:可乐_pocheng,一起分享吧.

德庆盘龙峡--单身之旅  

2008-02-09 18:39:05|  分类: 短途旅行 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐哩个就系<盘龙峡渡假天堂>当地人称"天堂"就系哩度了,里面既设施仲系度加建紧,比起我前两年来,好左好多~~~无论环境同服务都好左!!!哩度真系在赞下南湖对哩个景区既重视.大家要衬住哩个时间黎了,因为人一多,景区自然就会受到破坏,就好似九塞沟一样!!!

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

天堂门口,有专车接送到房间. 从大堂去到房间如果行路既话应该要走个一个半个小时,但只要比五蚊就可以系入住期间任坐,哩个service比误支洲岛要好,果度只可以送你一程,之后就要自己步行了,当然环境就果度好好多. 我林我来来回回坐左十次都有了,因为有D节目要系下边先有得睇,所以就来来回回禁坐罗~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

第一个景点就系广东最大既水车群,大大小小有数吾尽禁多个, 水车就在河流里面,随着急促的河水,水车就咙咙声感转,令到河水走得更回快了. 距既设计都好有心思,吾同既物理原理都应用系上边,我又见识左好多野!!!!

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

顺便讲下,德庆果边好冻啊,比广州大概仲要抵几度, 去度既时候好冻啊!! 我地成车人都系后生既比较多, 所以气氛方面比较好,我地成围台都系后生既, 食起野上黎好文明,心情从上车就好到落车啊~~~ 好彩我带左暖水带,可以随时加热,第一次觉得自己有先见之明!!! 不过都因为哩个暖水袋发生左一段小插曲~~~稍候先讲~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

可乐发现左一旧好玩既石头,上边刻住一个棋盘. 吾G边个禁有创意林出黎哩,吾使次次都带棋盘出黎了, 但系感系个地方点坐抵玩哩???吾明

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

水流好急啊~~~水车不停感转,越转水就越快,盘龙峡既水系有原因既~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

我既小屋就系哩度附近,大家系咪觉得我好有勇气哩!!!

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

盘龙蛋瀑布, 呈椭圆形,瀑布前有神形兼备的"盘龙蛋"而得名,其落差38米,是景区最宽阔,造形最特别的瀑布. 即使是而家旱水既季节它亦能有如此水量的确是吾简单,盘龙峡里有世界落差最大既瀑布,其实可以与黄国树瀑布有得比,但因为水量的问题无法齐名,那也是有原因的,盘龙峡流的是溪水,黄果树流得是河水,水量当然也不一样~~~~~但盘龙峡有哩个世界最大瀑布群之称也不为过~~~我记得如果系summer既时候, 水可以打到栏杆以外, 人根本没法靠近栏杆~~~可乐哩次终于可以企埋去影张相了,上次影完之后成头都湿了,今次就吾会禁狼狈了~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

其他支流~~~~水量同样惊人

 

 

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

烟雨瀑布,高76米崖壁坡度80度,好高既落差啊, 是盘龙峡第二大瀑布,相传是龙王九公主既幽会地点,后来九公主喜欢上哩度,就留低左系盘龙峡了.~~~~~系下边冲凉吾G系咩感觉呢~~~~步惊云吾知敢吾敢呢?

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

本公主系度洗头,吾好偷拍~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐湍急的溪水

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

又系一个气势磅礴的瀑布,但我吾知距个名~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

黎一个近较既~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

行累左,坐系小亭内,可以品尝一下哩度既豆腐花~~~~~环境相当清幽

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

中国第一勇士漂~~~~~一直延住漂流线路行,有D地方惊险万分,刺激程度五粒星~~~有机会大家可以试一下~~~冬天暂时停开了,summer既时候就会好多人系度排队等玩~~~提醒大家一句,发生意外保险公司系吾赔的~~~玩既时候要千万小心,一定要照顾好身边既女伴~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

非常调皮既可乐又系度乱爬了~~~天气好心情也好~~~德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

新起既薰衣草木屋, 如果系度住, 一早起身除左可以接受阳光的洗礼仲可以睇到眼前哩一片迷人既薰衣草就真系太完美了,阵阵香味扑面而黎~~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

加左浪漫的大风车,绝对系拍拖圣地~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

吾知以后会吾会有薰衣草味既可乐嘢?

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐   靓人靓景~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

好累啊, 系景区里的休息站头下先,外面系露天既四人座,里面就系服务台, 环境一样清幽好舒服!!!!

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

种种有关薰衣草既饮品,林林种种~~~~有兴趣可以黎试一下,边饮边欣赏外面大片既薰衣草原~~~正@

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐 

盘龙峡景区外有大大小小十几档小档口,卖既都系一D泳衣,小食,地方特产~~~~我买左两只首乌茶叶蛋~~~味道可以~~~食完吾知有无变靓哩!!

   德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

景区内食市吾多,只有三间,一间是平民化既大排档环境大众化价钱就相当可爱,所以都几多人~~~第二间是外婆家小龙湾渡假酒店,也就是我地第二日食早餐既地方,环境算合格,晚餐只有套餐可以选,二人套餐最平是168元,听说两个人吃吾晒,有D浪费~~~第三间是天堂的附属餐厅---森林天幕餐厅,环境五星级,玻璃幕顶和外围, 外面是浪漫的薰衣草原,里面灯光迷人~~~我地系天幕点了两个送,都食吾晒啊~~~青菜就没乜特别,胜在菜够新鲜,另一个菇菌咸鸡煲就几好味,够热~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

食完饭,朋友去左温泉~~~森林水世界.森林温矿泉~~~里面环境点就吾知了,外面还可以,几舒服~~~独立既男女宾入口,外面有一张坐得很舒服的沙发,我就是坐在那等人~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

我就梗系要自己稳节目啦,听讲八点有表演睇,而且哩个表演团系九寨沟原班人马过黎既,因为九寨沟是比南湖国旅买断了,而盘龙峡又系南湖一手打造出黎既,所以可以叫到表演团过黎一D都吾出奇,我对之前睇过既表演都无乜好感,但既然独自一人去睇下亦无防,就坐上左车去表演场地了,哩个时候开始我觉得自己开始一个人既旅程,自由无比,虽然有小小孤独,但感到非常自由,空气非常清鲜~~~~令我惊讶既系,整个表演非常吸引,人好靓~~~真系个个都好靓仔好靓囡~~~~真系表现出外族人既高大,我发觉我中意左一个人,而且我成日偷影距,距好高大,好有威严,好似一个王者~~~一举手一投足都非常man~~~我开始吾舍得走~~整个表演刚柔并重,可以话黎盘龙峡无白来,净系哩个表演已经值回票价,吾知日后系咪要另外收费添啊~~~另一个系山下边既表演要开始了,我既好奇虫开始咬我,我不得不离开现场,当然我向住我既白马王子示意后才离开~~~~如果吾系好奇虫不断咬我,我一定系表演后同距合影~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

水幕表演开始了,水池里喷既水成为布幕,开始播放着节目,两个字!~~~~`无聊~~~~好彩我系酒吧里面睇~~~哩度好大风,我好冻~~点左一杯热朱古力坐系度慢慢睇,朋友就系我旁边的温泉区舒服紧,我就冻到缩埋一块~~~我实在睇吾落去了,打算埋单,我直接走到吧台结帐~~~服务员相当好客,18元的朱古力系有D贵,但系我都无要距找零钱比我,就当交个朋友啦.我问距有无热水,可吾可以帮我换左暖水袋既水,距一口就应承左我了.~~~~有个好似调酒既人走左出黎,问我系要暖定热,我一口就话要热既~~~距突然回头对住我讲"越热越好?"~~~就感我地就倾开左了,当然讲D乜就系度卖个关子了~~~~~

半个小时后就同朋友一齐返去休息了~~~~呵呵,今晚好开心~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐 

次日系外婆家小龙湾渡假酒店度食早餐,心情相当既好~~~可以望住如此美景食早餐,边个心情都会好似我禁好啦~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐    再黎多张~~~身后就系琴日行过既水车群~~~早上八点多D,下边既游客已经不少~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

真系可以开既火车,用黎运旅客到别墅区~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

桃花寨~~~就系我地住既地方,当然吾系身后果间禁肉酸架啦,我地住既系小木屋,都ok架,无误支洲禁靓靓豪华,但都可以算得上环境清幽~~~~话说哩棵桃花常年开花~~~抱过既人会行桃花运~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

第二日第一站:金林水乡  系哩度我感觉到,旅游带比当地人生活方面既改善~~的确可以帮助穷人改变生活,我少有地系旅游景区买野~~~但我想帮距地改变生活,所以我买左~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

树上挂满利事,好有过年既气氛啊~~~如果里面有钱就好了~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

我地坐木船过河,可以看到陆上看不到的河景~~~没有桂林的清,但都可以算系一景~~~而且船家一个人撑我地成十几个人,五蚊鸡我觉得值~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

河水最深两米~~~可乐有D怕~~~特别小心~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

我地坐果只船仔,都装得几多人架~~~风景还算可以吧~~~仲未受到外界既污染~~~所以请大家去到边都要爱护当地既环境~~~为以后既人可以睇到真正既风景

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

小玩意,我都买左当中一两样玩下~~~仲有就系一家谈家大屋开放比旅客参观,里面有好多以前用既用品,我以为系无人住架啦,点知里面有一个婆婆系度,吓我一跳啊,~~~仲住紧人架,姐话刚刚D用品系一直都有用开架,听讲金林水乡既老人特别多,眼前哩位老婆婆已经九十几岁了,但头脑非常清醒,仲识得叫人入去坐下添啊~~~睇黎哩度既生活真系可以令人心情舒服~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

再黎就延路见到一D地方特产,这个地方酒类品特别多,蛇最多~~~行行下我地又见到一位婆婆,明显哩位婆婆既生活就无刚刚果位感好,家庭环境亦无果位好,但哩位婆婆上过镜啊,距头上有一个相框,写住D咩我就无睇了,眼睇哩位婆婆已经过百了,耳朵听吾到野,但心地非常好,不断向我地打招呼~~~面带微笑~~~我感得距好亲切啊~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

 

 

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

有一只龟,应该是当地人既一D信奉~~~我见到一块好得意既字,上边写住水乡无人售货处,导游说以前这里是无人超市,大家拿走商品后就自学把钱放在篮子里,相当自律~~~~水乡的教育不先进,但至少有幼狼园,一年收150元~~~希望生活改善后,教育也会马上跟上吧~~~~这样才可以帮助脱贫~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

当地有一种小食相当出名, 酒糟花生~~~哩间酒坊叫永盛酒坊,是当地最老既一间酒坊,他出品既酒糟花生亦非常出名,里面有得试食,相当大方~~~~正在煮酒哩!!!!

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

除左酒坊哩度仲有油坊,豆腐坊~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

我第一次见到生菜从地里生出黎,我觉得好得意啊,我从来未见过生菜同油墨菜~~~最后一幅图系一片红地砖~~~是专门为旅客而埔的~~~当地想用旅游改变生活既决心非常大~~~~

德庆盘龙峡--单身之旅 - 香草味可乐 - 香草味可乐

最后一站,去到冬草堂试食冬草虫~~~人造既比起野生既当然价钱就会平好多~~~

  评论这张
 
阅读(662)| 评论(21)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018