登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

香草味可乐

不做沿途风景的观光客,只做自己生命里的旅行者。微博:可乐_pocheng

 
 
 

日志

 
 
关于我

走得最急的,都是最美的风景,伤得最深的,也总是那些最真的感情。 记住该记住的,忘记该忘记的。改变能改变的,接受不能改变的. 人生短短几十年,不要给自己留下了什么遗憾,想笑就笑,想哭就哭,该爱的时候就去爱,无谓压抑自己。 如果你也是旅行者,热爱大自然加微博:可乐_pocheng,一起分享吧.

No night city  

2008-02-03 21:47:09|  分类: 我的生活小记 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
   

 

 哩两日好似同红色既车好有缘分,今晚去珠江新城走左一转再去二沙岛,沿途天上既星星都一直都陪住过,真系估吾到我可以系广州既天空见到星星, 个天吾系好清有几旧飘得好快既云~~~路上无乜车, 转左手动之后速度感强左好多, 过弯既时候亦都好顺. 吾错~~~转左两圈之后就比朋友催了,我地赶快飞去沿江路.

泊好车之后就入去了, 好多人啊, 哦星期六吾怪得之啦,因为我哩个星期两日都无得休都吾记得系星期六添了.行过之后觉得都无乜养眼既景色, 今次坐二楼,二楼只有两三张大卡可以望到晒成个场, 虽然没下边热闹,但居高监下都吾错. 又催我地点知系我地黎得最早,真系激死啊,唯有两个人玩住先啦, 哈哈~~~我D技术进步左啦,竟然要朋友连饮几怀, 哈,我真怀疑距地未黎,我地都饮晒只芝华士了.~~~~~live既感觉真系好,可以听到D歌手真人唱又可以互动,不过D歌手同so吧比起上黎就差D了,不过现场就soho好好多.

同朋友企系度睇下边D小弟弟小妹妹,觉得距地都几好玩,自己身处其中既时候吾觉,当睇到之后先觉,有D妹妹真系玩得好cheap, 觉得距地黎卖身多D~~~真正我睇得上眼既就只得一个红色衫既囡仔,同埋几个鬼佬~~~继续玩

哩度同北京路相反,过左12点先多人,哩度温度超高, 气氛几时都高涨, 同出面街既行人好大对比!!! 朋友将手机递比我, 原来有短信, 系朋友稳我,问我系边,复左几条之后有人吾比我玩手机了~~~呵呵!久吾久黎一次系几好既~~~不过我始终系吾适合哩度, 我有我既原则……

  评论这张
 
阅读(270)| 评论(2)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018